Kategoria: Siłownie zewnętrzne

BIEGACZ

  • Sposób używania:
    chwyć mocno za uchwyt i postaw obie nogi na pedałach. Poruszaj nogami w przód i w tył.
  • Trudność ćwiczenia:
    łatwe.
Zobacz więcej

JEŹDZIEC

  • Sposób używania:
    Usiądź na siedzisku . Postaw stopy na pedałach , złap rękami za oba uchwyty. Przyciągnij uchwyt do brzucha prostując jednocześnie nogi. Powróć do pozycji wyjściowej.
  • Trudność ćwiczenia:
    średni do wysokiego
Zobacz więcej

KOŁA I KIEROWNICE

  • Sposób używania:
    Złap dwa koła oburącz i obracaj w lewo lub prawo. Zmieniaj prędkość ruchu.
  • Trudność ćwiczenia:
    łatwe.
Zobacz więcej

ŁAWECZKA

  • Sposób używania:
    Połóż się na ławce twarzą w górę. Nogi zgięte w kolanach , stopy zaprzyj o dolną poprzeczkę.
  • Trudność ćwiczenia:
    Średnie
Zobacz więcej

ORBITREK

  • Sposób używania:
    Chwyć mocno rękami oba uchwyty i stań na pedałach. Poruszaj nogami do przodu i do tyłu.
  • Trudność ćwiczenia:
    Średnie.
Zobacz więcej

TRÓJKĄT

  • Sposób używania:
    Oprzyj stabilnie pietę na drążku mając wyprostowane obie nogi.
  • Trudność ćwiczenia:
    łatwe.
Zobacz więcej

WAHADŁO

  • Sposób używania:
    Chwyć mocno za uchwyt i postaw obie nogi na stopkach. Poruszaj nogami w prawo i w lewo wykonując ruch wahadła.
  • Trudność ćwiczenia:
    Średnie
Zobacz więcej

WIOŚLARZ

  • Sposób używania:
    Postaw stopy na pedałach, złap rękami za oba uchwyty. Przyciągnij uchwyt do brzucha prostując jednocześnie nogi.
  • Trudność ćwiczenia:
    Średni do wysokiego.
Zobacz więcej